diumenge, 3 de novembre del 2013

L'amor més gran de tots


Conocí a Noelia en una fiesta en casa de su prima. Ella era de Sant Feliu de Llobregat, y vivía sola con Helena, la amiga de Xavier.
Cenamos en su casa un grupo de unos diez, reímos, bebímos, yo expliqué unos chistes, reímos, y nos fuimos.

Al cabo de unos días, llamé por teléfono a su casa para ofrecerles de ir a un concierto.
--Jo no puc, dijo Helena.
--Bueno.
--Pero la Noelia sí que pot, espera, que te la passo.
--Hola.
--Hola, què tal? Vols anar al concert?
--Vale.
--Quedem d'aquí tres hores?
--Si.

Entonces empecé a salir con Noelia. Ella era muy cariñosa, y nos llevábamos muy bien. Además, su padre estaba trabajando en Escocia y ella se quedaba con su piso de Sant Feliu que compartía con su prima. A mí me iba fenomenal aquella libertad, y me quedaba a menudo varios días en su casa y de esa forma desconectaba de mis padres. Ella me quería. Yo intenté abrirme con ella sobre mis problemas. Ella ponía muy buena voluntad, pero no entendía. Entonces supe que aquella relación no duraría mucho. Yo encontré un trabajo de comercial que podia combinar con mis estudios, y sin dudarlo me alquilé una habitación en Barcelona. Aquello sí que era libertad. Abría la ventana y respiraba, por fin, libertad. Al cabo de unos meses, saliendo de fiesta por el Raval con Xavier, conocimos a Raquel. Era una chica enigmática, sensual, y muy guapa. Al día siguiente recibí un mensaje en el móbil.
--Hola, soc la Raquel. Com estàs, vols quedar?
--Vale.

Quedé con Raquel. Ella vivía a tan solo unas manzanas de mi casa, cerca de la Sagrada Familia.
--Les dones tembé podem prendre la iniciativa.--Me dijo cuando hablábamos sobre su mensaje. --Y és una tonteria allò d'haver d'esperar dos dies per a trucar.
Estábamos en el parque de la antigua caserna militar fumando un porro. Agarré a Raquel por la cintura y la besé en los labios. Eran los mejores labios que he probado en mi vida. Voluptuosos, tiernos...

Otro día estuvimos en un bar de l'eixample.
--Jo tinc amics, a vegades dormim junts, encara que no fem res.
--En un home es difícil separar les dues coses...--Le informé.
De pronto sonó una melodía en el hilo musical del bar: Whitney Houston, The Greatest Love of all. Dejé de atender a Raquel, y me puse a escuchar la melodía.
--Es una magnífica cançó, no creus?--Le dije.
--Sí.-- Dijo ella mirándome.
--I la lletra... l'entens?
--Algo.
--Té molt de missatge. Diu que l'amor més important de tots és aprendre a estimar-se a un mateix.
--Ah.
Estuve escuchando el resto de la canción, y luego me quedé callado. Raquel me escrutaba seriosamente.
--Per què no parles?
--Eh?
--Sempre estàs molt callat. T'he de treure les paraules amb embut.
--No sé...



Crec que els nens son el futur
Ensenya'ls bé i deixal's volar
Ensenya'ls-hi tota la bellesa que posseixen a dins
Inculca'ls-hi un sentiment d'orgull
Per a fer-ho més fàcil
Deixa que els nens riguin
Ens recorda com erem
Tothom busca un heroi
La gent necessita algú que li faci de referent
Jo mai he trobat a ningú que em dongués lo que necessitava
Un lloc solitari on estar
Així que vaig aprendre a dependre de mi mateix
Vaig decidir fa molt de temps
Que mai caminaria darrera l'ombra de ningú
Si fracaso, si triumfo,
Per lo menys visc segons lo que crec
Més igual lo que em treguin
No es poden endur la meva dignitat
Perquè l'amor més gran de tots
L'estic experimentant
He trobat l'amor més gran de tots
A dins meu
L'amor més gran de tots
És fàcil d'aconseguir
Aprendre a estimar-se a un mateix
És l'amor més gran de tots

Crec que els nens son el futur
Ensenya'ls bé i deixa'ls volar
Ensenya'ls-hi tota la bellesa que posseixen a dins
Inculaca'ls-hi un sentiment d'orgull
Per a fer-ho més fàcil
Deixa que els nens riguin
Ens recorda com erem

Vaig decidir fa molt de temps
Que mai caminaria darrera l'ombra de ningú
Si fracaso, si triumfo,
Per lo menys visc segons lo que crec
Més igual lo que em treguin
No es poden endur la meva dignitat
Perquè l'amor més gran de tots
L'estic experimentant
He trobat l'amor més gran de tots
A dins meu
L'amor més gran de tots
És fàcil d'aconseguir
Aprendre a estimar-se a un mateix
És l'amor més gran de tots

I si aconsegueixes aquell lloc
Que tu has estat sommiant
I et porta en un lloc solitari
Busca la teva força en l'amor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada