Conocí a Noelia en una fiesta en casa
de su prima. Ella era de Sant Feliu de Llobregat, y vivía sola con
Helena, la amiga de Xavier.
Cenamos en su casa un grupo de unos
diez, reímos, bebímos, yo expliqué unos chistes, reímos, y nos
fuimos.
Al cabo de unos días, llamé por
teléfono a su casa para ofrecerles de ir a un concierto.
--Jo no puc, dijo Helena.
--Bueno.
--Pero la Noelia sí que pot, espera,
que te la passo.
--Hola.
--Hola, què tal? Vols anar al concert?
--Vale.
--Quedem d'aquí tres hores?
--Si.
Entonces empecé a salir con Noelia.
Ella era muy cariñosa, y nos llevábamos muy bien. Además, su padre
estaba trabajando en Escocia y ella se quedaba con su piso de Sant
Feliu que compartía con su prima. A mí me iba fenomenal aquella
libertad, y me quedaba a menudo varios días en su casa y de esa
forma desconectaba de mis padres. Ella me quería. Yo intenté
abrirme con ella sobre mis problemas. Ella ponía muy buena voluntad, pero
no entendía. Entonces supe que aquella relación no duraría mucho.
Yo encontré un trabajo de comercial que podia combinar con mis
estudios, y sin dudarlo me alquilé una habitación en Barcelona.
Aquello sí que era libertad. Abría la ventana y respiraba, por fin,
libertad. Al cabo de unos meses, saliendo de fiesta por el Raval con
Xavier, conocimos a Raquel. Era una chica enigmática, sensual, y muy
guapa. Al día siguiente recibí un mensaje en el móbil.
--Hola, soc la Raquel. Com estàs, vols
quedar?
--Vale.
Quedé con Raquel. Ella vivía a tan
solo unas manzanas de mi casa, cerca de la Sagrada Familia.
--Les dones tembé podem prendre la
iniciativa.--Me dijo cuando hablábamos sobre su mensaje. --Y és una
tonteria allò d'haver d'esperar dos dies per a trucar.
Estábamos en el parque de la antigua
caserna militar fumando un porro. Agarré a Raquel por la cintura y
la besé en los labios. Eran los mejores labios que he probado en mi
vida. Voluptuosos, tiernos...
Otro día estuvimos en un bar de
l'eixample.
--Jo tinc amics, a vegades dormim
junts, encara que no fem res.
--En un home es difícil separar les
dues coses...--Le informé.
De pronto sonó una melodía en el hilo
musical del bar: Whitney Houston, The Greatest Love of all. Dejé de
atender a Raquel, y me puse a escuchar la melodía.
--Es una magnífica cançó, no
creus?--Le dije.
--Sí.-- Dijo ella mirándome.
--I la lletra... l'entens?
--Algo.
--Té molt de missatge. Diu que l'amor
més important de tots és aprendre a estimar-se a un mateix.
--Ah.
Estuve escuchando
el resto de la canción, y luego me quedé callado. Raquel me
escrutaba seriosamente.
--Per què no
parles?
--Eh?
--Sempre estàs
molt callat. T'he de treure les paraules amb embut.
--No sé...
Crec que els nens
son el futur
Ensenya'ls bé i
deixal's volar
Ensenya'ls-hi tota
la bellesa que posseixen a dins
Inculca'ls-hi un
sentiment d'orgull
Per a fer-ho més
fàcil
Deixa que els nens
riguin
Ens recorda com
erem
Tothom busca un
heroi
La gent necessita
algú que li faci de referent
Jo mai he trobat a
ningú que em dongués lo que necessitava
Un lloc solitari on
estar
Així que vaig
aprendre a dependre de mi mateix
Vaig decidir fa
molt de temps
Que mai caminaria
darrera l'ombra de ningú
Si fracaso, si
triumfo,
Per lo menys visc
segons lo que crec
Més igual lo que
em treguin
No es poden endur
la meva dignitat
Perquè l'amor més
gran de tots
L'estic
experimentant
He trobat l'amor
més gran de tots
A dins meu
L'amor més gran de
tots
És fàcil
d'aconseguir
Aprendre a
estimar-se a un mateix
És l'amor més
gran de tots
Crec que els nens
son el futur
Ensenya'ls bé i
deixa'ls volar
Ensenya'ls-hi tota
la bellesa que posseixen a dins
Inculaca'ls-hi un
sentiment d'orgull
Per a fer-ho més
fàcil
Deixa que els nens
riguin
Ens recorda com
erem
Vaig decidir fa
molt de temps
Que mai caminaria
darrera l'ombra de ningú
Si fracaso, si
triumfo,
Per lo menys visc
segons lo que crec
Més igual lo que
em treguin
No es poden endur
la meva dignitat
Perquè l'amor més
gran de tots
L'estic
experimentant
He trobat l'amor
més gran de tots
A dins meu
L'amor més gran de
tots
És fàcil
d'aconseguir
Aprendre a
estimar-se a un mateix
És l'amor més
gran de tots
I si aconsegueixes
aquell lloc
Que tu has estat
sommiant
I et porta en un
lloc solitari
Busca la teva força
en l'amor
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada