diumenge, 18 de desembre del 2011

...
Siento, luego existo
...
Me levanto
me reinvento
vuelvo a ver
vuelvo a oler,
luego existo

dimarts, 29 de novembre del 2011

Les muses em venen a veure
un son que em vas treure
La raó a l' oblit demana rendre
a elles no les vol ni veure
batalla encarnissada
nits en vela
rius de sang tasta la gola
víctimes, d' una dualitat desbocada
la raó es va distreure
i una musa vaig veure
em mostraba la bellesa
d'uns moments que el cos anhela
i amb imatges em deia
un nou univers t' espera
tu estaves en ella
mori la raó donçs
tu ets l' aire que em sustenta
no hi ha fi, tu estaves en ella
un contraatac en la tempesta
ara guanyen elles

dijous, 3 de novembre del 2011

Abella obrera
abella solitaria
abella orfe
un sol vol
on quedà sense reina
plena es la despensa
les gotes vessen
la tristesa ofega
quan cauen a terra

dimecres, 3 d’agost del 2011

Desde les altures
els problemes de baix es veuen petits
Bolets plens de barrufets
Traginant sacs malfets
que guarden palla i llencen gra
masses masqueres han de portar
tantes, que no saben quina s'han de posar
La sensillesa del buscar sense cercar
a l' altre jo et permetrà trobar
un món amagat, en tu florirá
l' escoltarás,
sense augmentar l' ego
llavors viurás
torrents d' escalfor, hi trobarás
nivells nous, on més veurás
una roda, a tornar a començar

Al meu amor

Encara que escriguis paraules que et callis
encara que les teves portes m' amaguis
hi han merles que venen i em canten
dolces melodies, que et reflexen
i no callaré, usaré els idiomes que sé
fins que la teva llum vegi directament.
La distancia es converteix en temps
i l'espai es converteix en l'aire
que als nostres cors alimenta
el foc que dins meu ja crema.

dimecres, 27 de juliol del 2011

Qui soc

Qui ets? va preguntar el navegant..

soc Elam
soc Hemingway
soc Joyce
soc Nietzsche
soc Freud
soc Menger
soc Schopenhauer
soc Lao Tsé
soc Aristòtil
soc Sófocles
soc,

Hermes