dimarts, 22 d’octubre del 2013
dimecres, 16 d’octubre del 2013
dimecres, 2 d’octubre del 2013
...
Com pots veure a traves dels meus ulls
com portes obertes?
Et faig ajupir davant la meva essència
plena de dubtes
Sense ànima el meu esperit dorm en la
fredor
Fins que tu el trobis allà i el guis a
casa
Desperta'm
Desperta'm per dins
Desperta'm
Desperta'm per dins
Salva'm
Crida el meu nom i salva'm de la foscor
Fes córrer la meva sang
Abans que m'esvaeixi
Salva'm del buit en que m'he convertit
Ara que se que es lo que em falta
No em pots deixar
Respira dins meu i fes-me real
Porta'm a la vida
Desperta'm
Desperta'm per dins
Desperta'm
Desperta'm per dins
Salva'm
Crida el meu nom i salva'm de la foscor
Fes córrer la meva sang
Abans que m'esvaeixi
Salva'm del buit en que m'he convertit
Porta'm a la vida
He estat visquent una mentida, no hi ha
res a dins
Porta'm a la vida
Estic gelada per dins sense el teu
tacte
Sense el teu amor, estimat
Només tu ets vida entre els morts
Tot aquest temps, no puc creure que no
ho veiés
Guardada en la foscor, però tu estaves
davant
Sembla que porti dormint mil anys
He d'obrir els ulls a tot
Sense cap pensament, sense cap veu,
sense cap ànima
No em deixis morir aquí
Hi ha d'haver algo més
Porta'm a la vida
Desperta'm
Desperta'm per dins
Desperta'm
Desperta'm per dins
Salva'm
Crida el meu nom i salva'm de la foscor
Fes córrer la meva sang
Abans que m'esvaeixi
Salva'm del buit en el que m'he
convertit
Porta'm a la vida
He estat visquent una mentida, no hi ha
res a dins
Porta'm a la vida
Subscriure's a:
Missatges (Atom)