dijous, 15 d’agost del 2013

Tontos...


Jo puc veure el problema que tinc
Està dins del meu cap
Jo puc veure lo que passarà
Estirat en el meu llit
Jo no formo part d'aquesta humanitat
Jo soc dels que han mort
Vaig morir com vaig viure com vaig estimar i vaig néixer
En una distant muntanya
Les raons per les que m'amagava eren les mateixes per les que plorava
Els tontos passen rient encara


Hi pot haver mala sang en tot i jo puc veure
Està en el meu cervell
Tu no saps el dolor que sento
Es com si hagués de tornar a viure
Roques i pedres no poden tombar la meva ànima però
Les llàgrimes deixaràn marca
Somriuen entre ells, mentres acallen la meva ment
En una distant muntanya
El cec i el nen deixen anar una llàgrima al cel
Els tontos riuen mentres maten


Jo tinc la meva manera d'anarme'n i ara vull
endur-me les vostres ments
Jo tinc fe si tu fossis capaç de veure
La sang que hi ha entrelinies
Jo tinc fe de que series una millor persona
Per favor, lidera el camí per a que els que han de néixer puguin jugar
en un prat més verd
Riu mentres les flames es menjen les seves últimes restes
Els tontos encara moren rient



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada