divendres, 16 d’agost del 2013

... Child In Time ...

Dolç infant en el temps
veuràs la línia
la linia que ha sigut dibuixada
entre el be i el mal

Veus l'home cec?
Està disparant al món
les bales volen
Oooh... causant danys

Si has sigut dolent
Senyor, m'aposto a que si
I a tu no t'han impactat
les bales de plom

Millor que tanquis ulls
Millor que baixis el cap
Espera el rebot

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada