diumenge, 17 de març del 2013

Conte per a nenes

Hi havia una vegada una noia, que tenia por del món, però tenia unes molt bones amigues en les que hi podia confiar. Tenia un caràcter fort, i de seguida passà a ser la líder d’aquell grup. Les seves amigues l’estimaven, i ella les estimava també. Però ella seguia sentint por cap a un món exterior fred i hostil, i no hi havia res com jugar amb les amigues i muntar-se la festa juntes. Dos de les seves millors amigues acceptaven aquell rol d’agrad, i cedien sovint la seva voluntat a les iniciatives que sortien de la seva boca. Però aquella noia, tenia por. Tenia por de perdre allò que més estimava: les seves amigues. I a la que s’apropava un intrús al seu grup, ella veia trontollar el seu reialme. I aprofitava les dinàmiques que ella havia construït, per assegurar-se de què ella pogués seguir tenint el control. I les seves amigues, que també tenien por del món exterior, tot i ser molt maques i intel·ligents, quedaven molt sovint acallades per la “paternitat” d’aquella dona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada