diumenge, 17 de març del 2013
Conte per a nenes
Hi havia una vegada una noia, que tenia por del món, però
tenia unes molt bones amigues en les que hi podia confiar. Tenia un caràcter
fort, i de seguida passà a ser la líder d’aquell grup. Les seves amigues
l’estimaven, i ella les estimava també. Però ella seguia sentint por cap a un
món exterior fred i hostil, i no hi havia res com jugar amb les amigues i
muntar-se la festa juntes. Dos de les seves millors amigues acceptaven aquell
rol d’agrad, i cedien sovint la seva voluntat a les iniciatives que sortien de
la seva boca. Però aquella noia, tenia por. Tenia por de perdre allò que més
estimava: les seves amigues. I a la que s’apropava un intrús al seu grup, ella
veia trontollar el seu reialme. I aprofitava les dinàmiques que ella havia
construït, per assegurar-se de què ella pogués seguir tenint el control. I les
seves amigues, que també tenien por del món exterior, tot i ser molt maques i
intel·ligents, quedaven molt sovint acallades per la “paternitat” d’aquella
dona.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada