La boira ennuvola les muntanyes
Una casa per a mi
però la meva casa està a la vall
i sempre hi serà
algun dia tornaràs
als teus prats i granges
i no lluitaràs més
en la teva lluita fratricida
A través dels camps destruïts
i les iniciacions en el foc
he vist el teu sofriment
quan la batalla era salvatge
I m'ha fet mal
al llarg de la por i la desconfiança
no has desertat
germans alçats en armes
Hi han tants mons diferents
tants astres diferents
I nosaltres només tenim un món
Encara que visquem separats
Ara els sols s'en van al infern
I la lluna brilla ben alt
Deixa'm llegir-te el futur
Tots morirem algun dia o altre
Però esta escrit en les estrelles
I en cada línia de la teva mà
Som tontos al fer la guerra
Entre nosaltres
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada