dissabte, 29 de setembre del 2012

Tardor?

Una rosa de tardor
ha nascut al meu jardí
vermella, exhuberant
sola en la verdor
orgullosa, sap que genera envejor
els seus pètals suaus i tendres
reflexen la vida que es regenera.
Pètals concèntrics que acaricien
mostren la seva roja vermellor
tot en ella es passió
amaguen misteriosament
el secret de la reproducció
l'abella sent la dolça olor
entre les ràfegues de vent,
aguanta la posició.
Però la flor està trista, gelosa
perquè sap que encara que s'esforci
encara que posi el vermell més vermell
en cadascún dels seus pètals
encara que adquireixi la textura més suau
i eflueixi les mes dolçes olors de la terra
no et podrà mai, igualar en bellesa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada