diumenge, 4 de maig del 2014

Gràcies Keith



Dedicat al meu fill, que està a punt de néixer
Així que quan sentiu aquesta gravació, el meu fill haurá nascut
I l'hi he d'ensenyar sobre la vida

Escolta, al meu petit home
Mai tinguis petits plans
Sempre porta el teu joc directe, talla als homes mediocres
La vida está plena de sacrificis, per la veritat haurás de lluitar
Algú et pot tombar
Perquè ells no viuen de manera correcte
Estigues segur d'utilitzar la teva ment
Busca tots els signes, yo
No vulguis fer un moviment massa ràpid per després quedar-te enrere
Reacciona davant qualsevol cosa que et trobis
Aprecia les benediccions fill, veuràs cap a on et porten
Aconseguint els teus objectius, mantén el control
El respecte a tu mateix t'ajuda a protegir l'ànima
Mai abandonis, estigues sempre llest per a intentar-ho
Camina el teu propi camí, i manté el cap aixecat al cel

Petita coseta, aquí estàs
Mirant-me amb aquests ulls de bebé
Tot lo que fas és dormir, menjar i plorar
Però algun dia em preguntaràs perquè
Tot lo que sé, t'ho explicaré aquesta nit
Qualsevol cosa que no sàpiga, la descobriràs
Perquè viure és aprendre, i aprendre és viure
Y després passes el testimoni

I per als meus amics íntims, que entenen clarament
Què es necessita per a ser un home, i què significa ser pare de familia
Els altibaixos de la vida i les decisions que fem
Ens fan revaluar les direccions que prenem
Estar dret al club és diversió embogida, fins que actuen com estúpids
I tothom encara porta armes a sobre
Ara és temps per a nosaltres de separar els mediocres dels grans
Guarda't tots el jokers de la partida
Jo ja he jugat la meva posició, perquè no jugues tu la teva?
He pres les meves decisions, recorda que tu has de prendre les teves
La meva vida ha canviat ara, perquè tinc un enano

Responsabilitats boixes, és com si ara estigués sempre per a tu
Totes les noies joves volen ballar, la meva dona diu que vol un anell
Em pregunto lo que portaràn els nous dies
Hem de viure i lluitar per a causes justes, estar llest per morir
T'estimo nen, així que manté el cap ben alt

Petita coseta, aquí estàs
Mirant-me amb aquests ulls de bebé
Tot lo que fas es dormir, menjar i plorar
Però algun dia em preguntaràs perquè
Tot lo que sé t'ho explicaré aquesta nit
Qualsevol cosa que no sàpiga, la descobriràs tu
Perquè viure és aprendre, i aprendre és viure
Y després passes el testimoni

Bebé, sabies
des de que vas caure del cel
Has fet que vulgui créixer
Així que ho compartiré tot amb tu
Fes que les nenes i els nens creixin per a ser reis i reines

Petita coseta, aquí estàs
Mirant-me amb aquests ulls de bebé
Tot lo que fas es dormir, menjar i plorar
Però algun dia em preguntaràs perquè
Tot lo que sé t'ho explicaré aquesta nit
Qualsevol cosa que no sàpiga, la descobriràs tu
Perquè viure és aprendre, i aprendre és viure
Y després passes el testimoni

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada