Dedicat al meu fill, que està a punt
de néixer
Així que quan sentiu aquesta gravació,
el meu fill haurá nascut
I l'hi he d'ensenyar sobre la vida
Escolta, al meu petit home
Mai tinguis petits plans
Sempre porta el teu joc directe, talla
als homes mediocres
La vida está plena de sacrificis, per
la veritat haurás de lluitar
Algú et pot tombar
Perquè ells no viuen de manera
correcte
Estigues segur d'utilitzar la teva ment
Busca tots els signes, yo
No vulguis fer un moviment massa ràpid
per després quedar-te enrere
Reacciona davant qualsevol cosa que et
trobis
Aprecia les benediccions fill, veuràs
cap a on et porten
Aconseguint els teus objectius, mantén
el control
El respecte a tu mateix t'ajuda a
protegir l'ànima
Mai abandonis, estigues sempre llest
per a intentar-ho
Camina el teu propi camí, i manté el
cap aixecat al cel
Petita coseta, aquí estàs
Mirant-me amb aquests ulls de bebé
Tot lo que fas és dormir, menjar i
plorar
Però algun dia em preguntaràs perquè
Tot lo que sé, t'ho explicaré aquesta
nit
Qualsevol cosa que no sàpiga, la
descobriràs
Perquè viure és aprendre, i aprendre
és viure
Y després passes el testimoni
I per als meus amics íntims, que
entenen clarament
Què es necessita per a ser un home, i
què significa ser pare de familia
Els altibaixos de la vida i les
decisions que fem
Ens fan revaluar les direccions que
prenem
Estar dret al club és diversió
embogida, fins que actuen com estúpids
I tothom encara porta armes a sobre
Ara és temps per a nosaltres de
separar els mediocres dels grans
Guarda't tots el jokers de la partida
Jo ja he jugat la meva posició, perquè
no jugues tu la teva?
He pres les meves decisions, recorda
que tu has de prendre les teves
La meva vida ha canviat ara, perquè
tinc un enano
Responsabilitats boixes, és com si ara
estigués sempre per a tu
Totes les noies joves volen ballar, la
meva dona diu que vol un anell
Em pregunto lo que portaràn els nous
dies
Hem de viure i lluitar per a causes
justes, estar llest per morir
T'estimo nen, així que manté el cap
ben alt
Petita coseta, aquí estàs
Mirant-me amb aquests ulls de bebé
Tot lo que fas es dormir, menjar i
plorar
Però algun dia em preguntaràs perquè
Tot lo que sé t'ho explicaré aquesta
nit
Qualsevol cosa que no sàpiga, la
descobriràs tu
Perquè viure és aprendre, i aprendre
és viure
Y després passes el testimoni
Bebé, sabies
des de que vas caure del cel
Has fet que vulgui créixer
Així que ho compartiré tot amb tu
Fes que les nenes i els nens creixin
per a ser reis i reines
Petita coseta, aquí estàs
Mirant-me amb aquests ulls de bebé
Tot lo que fas es dormir, menjar i
plorar
Però algun dia em preguntaràs perquè
Tot lo que sé t'ho explicaré aquesta
nit
Qualsevol cosa que no sàpiga, la
descobriràs tu
Perquè viure és aprendre, i aprendre
és viure
Y després passes el testimoni
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada